Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2012 19:48 - Искам да съм...
Автор: jackosz Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 898 Коментари: 0 Гласове:
1



        Куче да си в Холивуд!

image
      " Искам да съм негър, в щата Алабама!" Така се пееше навремето в една популярна песничка. Не знам за негрите как е, обаче аз искам да съм куче, ама не в София! Пази Боже! Искам да съм холивудско куче, от сой.  Гледам си аз новините по ТВ Европа и какво да видя? 5 звезден хотел за кучета хит в САЩ!   " D Pet Hotels "- това е новия хит сред собствениците на домашни любимци в Америка. 
 
      Само за малко над $ 60 можете да оставите скъпоценния си приятел и той ще се радва на всички екстри, за които един български пенсионер блъскал за държавата над 40 години дори не смее да си мечтае. Условита хотела отговарят напълно на категорията му и са приравнвнени към световните СПА курорти. Маникюр и педикюр за вашето мило кученце, разходка и забавления и разбира се огромни телевизори във всяка стая със специални предавания съобразени с цветовото възприемане при кучетата.
     Израза " кучешли живот" придобива нов смисъл. Ако искате да знаете как трябва да живеят хората, пожелайте си да се преродите като куче в Америка. 
     Тъжно, но факт!



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене