Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2012 13:35 - На преглед при доктора
Автор: jackosz Категория: Забавление   
Прочетен: 1220 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В перфектно здраве

Лекар влиза в кабинет, където на кушетката лежи млада жена.   - Добър ден. Искам да ви прегледам. Съблечете се моля!   - Но мен преди малко ме прегледа вашият колега. - запротестирала тя. Той каза че аз съм в отлична форма и в перфектно здраве!   - Да, той и на мен така каза!
    ***

При психиатъра

Един мъж отишъл на преглед при психиатър:   - Докторе, - започнал той. Имам много сериозен проблем. Всяка нощ сънувам един и същ сън. Аз отивам на много скъп бар или ресторант с една страхотна и много секси мадама. После отиваме у нас и тя ми прави бавен и възбуждащ стриптийз. И естествено след това следва луд секс до сутринта.   - Не разбирам какъв ви е тогава проблема?   - Ами докторе, омръзна ми ! Искам да ми помогнете да сменя мадамата!


***

    Хърка

Един мъж отива на консултация при доктор.   -  Докторе, жена ми много хърка. Какво да правя.   - Няма проблем. Много хора хъркат. Правете по често секс, по-малко ще спи, по-малко ще хърка.   - Ама , докторе, тя и по време на секс пак хърка!

***


Адреналин   Отива Г Първанов на психолог за рутинен преглед. И започва:   - Всичко в живота ми , докторе, е прекрасно. Но ми липсват силни усещания. Адреналин ми трябва. Всичко опитах, скокове с парашут ,лов, бънджи, абе всичко. Искам нещо ново, ново усещане.   - Ами хванете си любовница, посъветвал го доктора .   - И любовница си имам, даже 3 и това не помага.   - Тогава разкажете за тях на жена си !    


Тагове:   доктор,   лекар,   пациент,   преглед,   болен,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене