Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2012 20:22 - Вицове 9
Автор: jackosz Категория: Забавление   
Прочетен: 1155 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вицове

Ще става майка!


Две блондинки пътуват в претъпкан градски автобус в час пик. Едната казва на другата:
- Аз ще ставам скоро майка!
- О, такали! -зарадвала се другата, - И кой е щастливия татко?
- Все още не знам. Така съм притисната, че не мога да се обърна да го видя!

***

Да свършиш за 30 сек!

Млад мъж бил маниак на тема бокс. Не бил пропуснал боксова среща от както бил  в 6-ти клас. Вече женен, една вечер предстоял мач за световната купа в тежка категория. Той си взел болнични, не отишъл на работа, подготвил бира и мезета и зачакал началото на бокса. За негово разочарования мачът завършил с нокаут в 30 сек. Той се развикал, запсувал и хвърлил бутилка бира по телевизора.
В този момент влезнала жена му. Погледнала го спокойно и казала:
- Сега разбра ли, на мен какво ми е, като свършиш за 30 сек.!


***

Скара ли се!

Късно вечерта в бара влиза умърлушен мъж и казва:
 - Дай едно двойно уиски!
Бармана налива, подава му го, той го изпива на екс и поръчва още едно.
Това се повтаря някалко пъти и бармана не издържал и взел да го разпитва какво става. Мъжът отговорил:
- Скарах ме се с жената тя каза, че един месец няма да ми говори!
- Е, все ще изтърпиш някак си!
- Да, ама утре става един месец от тогава!


Как не се кара кола!





Тагове:   майтап,   смях,   вицове,   забавни,   тъпизми,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене