Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2012 20:08 - Вицове 4
Автор: jackosz Категория: Забавление   
Прочетен: 1404 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Некъпан

Отдавна не къпан войник се прибира към Стара Загора на автостоп, поради липса на пари. Но всички които го вземали се отказвали след максимум 5 км поради непоносимата    миризма. Най-накрая спрял един старец и войника му обяснил какво е положението.   -  О, няма проблем, чедо, казал дядото. Аз съм на години и обонянието ми не работи.   Качил се войника и потеглили, но след няколко километра и дядото спрял.   - Защо дядо, попитал войника, нали не ти работи носа.   - Носа , да, ама много ми се насълзяват очите!  

  ***
  В природо научния музей
  Двама приятели на посещение в Природонаучния Музей. Спират пред няколко жаби в буркани. Единия почва да се тюхка и въздиша:   - Боже, Боже! Направо ми се къса сърцето като гледам тези жаби!   - Е, недей. Само три нищо и никакви жаби. За успокоявал го другия.   - Да, за 3 жаби изхабили 10 л. спирт!     ***

Училище  в Мюнхен

Първия учебен ден в едно германско училище в Мюнхен. Учителят прави поименна проверка.   - Мохамед Али?   - Тук!   - Мустафа Ел Исмаил?   - Тук!   - Осман Ходжа!   - Тук!   -  Ми Ха Ел Май Ер!   Настъпва тишина. учителят повтаря:   -  Ми Ха Ел Май Ер!   - Мисля , че съм аз , но съм Михаел Майер!       ***
Награда
  Георги Първанов бил на излет сред природата, без охрана. Не щеш ли паднал в един вир и започнал да се дави. За негов късмет от там минавали 3 деца които го спасили от    ледената вода. От благодарност той им обещал , че ще им даде каквото поискат.   - Искам нов мерцедес, казало първото.   - Няма проблем, ще имаш последен модел Мерцедес с всички възможни екстри.   - Аз искам нов лаптоп, пожелало второто.   - Още днес ще имаш последен модел лаптоп с най-мощния процесор и най-големия хард диск.   - Ами аз искам моторизирана инвалидна количка!   - Защо , зачудил се Георги Първанов.   - Тати като разбере кого съм спасил, ще ме пребие от бой! Отговорило третото дете.

  Още   >  Вицове   /div>


Тагове:   забавно,   вицове,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене