Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2012 22:09 - Вицове
Автор: jackosz Категория: Забавление   
Прочетен: 2320 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  Желание

    Един много богат човек имал хоби. Много обичал да ходи на риболов. Веднъж както се случва само в приказките и вицовете той уловил златната рибка. Погледнал я, погледна и я метнал пак в язовира. Това страшно озадачило златната рибка:   - Човече, аз съм златната рибка! Ще ти изпълня 3 желания.    - Аз имам всичко, нищо не ми трябва. - Казал човека.   - Но аз ще ти дам къща, кола, пари колкото искаш! - Настоявала рибката.   - Имам къща, цял палат. Коли имам, 4 дори. Парите ща стигна и за правнуците. Нищо не ми трябва.   - Не  може така. Пожелай си нещо! Мислил човека, мислил и казал:   - Искам аз и жената при секс да свършваме едновременно!   - Готово! Така да бъде! - Плеснала с перки рибката. Тръгнал си той към къщи весел и щастлив. По пътя 3 пъти свършил...
  ***

  Поговори с него

Жена се оплаква на мъжа си:   - Нашият син страшно се е разхайтил! Изобщо не слуша какво му говоря. Слуша само някакви идиоти и глупаци! Ще вземеш ли да поговориш с него?

***

След обира

В САЩ заловили арабин, който  обрал $ 3 000 000 от банков клон , бил  заловен от ЦРУ . Започнали да го разпитват, но той нищо не отговарял, защото не разбирал нито дума английски. Агентите се принудили да извикат  преводач.   - Знаем, че ти си обрал банката-казал разпитващият. Казвай къде са доларите?   Преводачът превел и затворникът казал:   - Нищо не знам. Не съм обирал никакъв магазин.   Преводачът естествено превел.   Това вбесило полицаят и той извадил пистолета, наврял го в лицето на затворника и креснал :   - Казвай веднага, къде са парите или ще те разстрелям!   Преводачът превел и затворникът видял дебелия край, че няма къде да мърда си признал, че  заровил парите под един вековен дъб в Сентрал Парк.   Преводача превежда:   - Застреляйте ме, нищо няма да ви кажа!  
 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене